خرید لوله کاروگیت + {لیست قیمت لوله کاروگیت سال 1401}

خرداد ۱۰, ۱۴۰۱ 0 Comments

 

 

در سوی مقابل لولههای کاروگیت فاضلاب سایز 1000 میلیمتر (کاروگیت 40 اینچ) نیز با قطر خارجی خرید لوله کاروگیت 1130mm تولید میشوند. مزیت این لوله ها نسبت به لوله های فلزی این است که لوله های فلزی رسانای دما و حرارت هستند و بلعکس می توانند رسانای سرما و دمای پایین نیز باشند. در واقع MRS میزان مقاومت مواد لوله در برابر فشار های داخلی در دمای ثابت ۲۰ درجه سانتی گراد به مدت ۵۰ سال می باشد. مقاومت بسیار بالا نسبت به انواع محلول های مخرب شیمیایی از جمله ویژگی های بارز این اوله محسوب می شود که در برابر محلول های اسیدی و شیمیایی موجود در فاضلاب می تواند کاملاً مقاوم باشد. منهولهای دوجداره به نسبت منهولهای تکجداره دارای آببندی بهتر و مقاومت بالاتری در برابر ضربه و اشعه UV میباشند و مهمترین ویژگی منهول دوجداره این است که در هر ارتفاعی که مدنظر مشتری است تولید میگردد. این لوله ها دارای سطحی صاف و صیقلی میباشند و داخل آنها تنوع رنگ بیشتری دارد. در تراز آب زیرزمینی بالا لولههای GRP اولین اولویت بوده و آخرین اولویت در این شرایط استفاده از لولههای سفالی و بتنی میباشند.

 

محل ذخیره سازی لوله ها کاملا تراز و صاف می باشد. این لوله ها در دوگریدA و B هم به صورت در زدار و هم بدون درز تولید میشوند . در نتیجه از لوله کاروگیت سایز 1400 میلیمتر در بخش های صنعتی سیال های اسیدی هم استفاده می شود . بر طبق این استاندارد، کاروگیت نباید با هیچ ماده دیگری به جز گرانول، پودر و عناصری که در دفترچه استاندارد عنوان شده، ترکیب شود. لوله های کاروگیت به دو روش کلی تولید می شوند و بر اساس نحوه ی تولید دو مدل لوله تولید می کنند که یکی از آن ها لوله کاروگیت و دیگری لوله اسپیرال کاروگیت است. امروزه ما لوله های پلیمری از نوع پلی اتیلن را در دو نوع با بیشترین کاربرد با نامهای لوله پلی اتیلن و لوله کاروگیت در اختیار داریم که میتوان از این دو نوع لوله به ترتیب لوله پلی اتیلن جهت انتقال سیالات با ماهیت آب خام و یا آبرسانی و لوله های کاروگیت جهت انتقال فاضلابهای شهری و روستایی مورد استفاده قرار دهیم . قیمت لوله کاروگیت بسیار مقرون به صرفه است و به همین دلیل است که فروش لوله کاروگیت بسیار بالا باشد. ​

وسوسه نشویم و قیمت ارزانتر را نخریم ؟ قبل از خرید لوله پلی اتیلن از فروشنده گواهینامه ی استاندارد اجباری را درخواست کنید و اطلاعات آن را با اطلاعات روی لوله مطابقت دهید. مراکز خرید اتصالات لوله کاروگیت در بیشتر مناطق ایران فعالیت های خود را انجام می دهند تا در روند فروش این اتصالات اختلالی ایجاد نشود. 8. با توجه به ساختار این نوع لولهها، تنش تحمل شده بیشتر از نوع برشی بوده و بر خلاف لولههای دیگر که تنش از نوع پوسته ایی است، در برابر آزمون ضربه مقاومت بیشتری دارند. در هنگام خرید می بایست به SDR توجه داشته باشید چرا که هنگام جوش لب به لب لوله، دستگاه الکتروفیوژن مقدار SDR را می خواهد. کیفیت عالی، قیمت مناسب، کاربرد و قابلیت های فراوان و غیره از مهم ترین و اصلی ترین دلایل اصلی افزایش خرید این محصول در بازارها می باشد. خرید این لوله با قیمت مناسب از تولید کننده آن به راحتی امکان پذیر است و خریداران می توانند در تماس مستقیم با این فروشنده نسبت به استعلام قیمت و سفارش آن اقدام کنند. برای اینکه به این مشکل بر نخورید حتما از جایی بخرید که استاندارد روی لوله درج کند و د صورت امکان از تولید کننده بخواهید در موقع تولید به شما اجازه حضور در محل تولید را بدهد.(مانند شرکت آب و فاضلاب).

 

بخاطر نزدیک بودن به قطر 1500 میلیمتر امکان اینکه در هنگام خرید با عنوان لوله 1.5 متر درخواست شود نیز وجود دارد که منظور از 1.5 همان لوله 1400 میلیمتر با قطر خارجی 1600 میلیمتر است . اول اینکه واحد تولیدی حتما دارای استاندارد و تاییدیه از جهاد کشاورزی داشته باشد و نام شرکت و نام درج شده بر روی لوله و نام درج شده در گواهینامه استاندارد همگی یکسان باشند. دوم اینکه متاسفانه تقلب در تولید لوله پلی اتیلن بسیار آسان است ، کافیست بجای اینکه مواد اولیه خالص در قیف مواد وارد شود، ناخالصی در آن ریخته شود،همین امر باعث تولید لوله های با کیفیت پایین می شود و قیمت تمام شده ی لوله را کاهش میدهد. گروه تولیدی روتنگران پارسه بزرگترین تولید کننده لوله کاروگیت پلی اتیلن با مواد استاندارد پترشیمی EX3 و لوله کاروگیت در سایز های 110 میلیمتر , لوله کاروگیت 125 میلیمتر , لوله کاروگیت 160 میلیمتر , لوله کاروگیت 200 میلیمتر , لوله کاروگیت 250 میلیمتر , لوله کاروگیت 315 میلیمتر , لوله کاروگیت 400 میلیمتر , لوله کاروگیت 500 میلیمتر , لوله کاروگیت 600 میلیمتر , لوله کاروگیت 700 میلیمتر , لوله کاروگیت 900 میلیمتر , لوله کاروگیت 1000 میلیمتر , لوله کاروگیت 1200 میلیمتر قابلیت تولید رادارد.لوله کاروگیت در شاخه های 6 متری وبا قابلیت کوپلر و واشر تولید میشود .قیمت لوله های کاروگیت براساس قیمت مواد اولیه و هزینه تولید محاسبه میشود .

یکی دیگر از نوشته های سایت :
طراحی سایت حرفه ای در کرمان [لوین سایت lovinsite]

 

بزرگترین سایز دانه های مصالح لایه زیرین نباید از 30 میلیمتر تجاوز کند. امام جمعه کوثر از سرمایه گذاری بزرگترین کارخانه تولید کننده لوله های پلی … استفاده از لوله های کاروگیت با قطر بالا برای جمع آوری فاضلاب های گذر کرده از بزرگراه ها یکی از روش های مرسوم ۵۰ سال اخیر شهرداری های اکثر شهرهای جهان و میان شهرهای ایران است.این نوع لوله ها با تنوع نوع اتصالات همراه هستند و بخصوص در استفاده در بزرگراه ها بسیار مناسبند چرا که به سهولت و سریعا نصب می شوند و دیگر احتیاجی به مسدود کردن محل گذر خودروها به منظور جای گذاری مکانیکی لوله وجود ندارد. جداره یکپارچه اکسترود شده به همراه پروفیلهائی که به لوله متصل شده اند. همانطور که مستحضرید لوله کاروگیت های تولید شده در کارخانه شرکت پایپ گستر از قطر 1200 میلیمتر به بالا از طریق جوش پلی اتیلنی بهم متصل می شوند . لوله کاروگیت ارزان بوده و بسیار بصرفه تر از لوله های پی وی سی و آلومنیومی یا چدنی و فلزی و بتنی است.

 

در این صورت نه تنها خرید لوله پلی اتیلن دو جداره ارزان به صرفه نیست، بلکه می تواند هزینه های اضافه به مجموعه تحمیل کند. شرکت آب صنعت روتن کار انواع لوله های کاروگیت تک جداره و لوله های کاروگیت دو جداره را تولید و عرضه می کند. جهت تولید لایههای داخلی و خارجی لوله پلی اتیلن دوجداره کاروگیت استفاده از مواد معدنی مجاز نمیباشد. لوله های اسپیرال کاروگیت سایز 1400 میلیمتر در شاخه های 3 و 6 و 12 متری قابل تولید بوده و بصورت روتین در سایز 6 متری تولید و دپو میگردد. خرید لوله پلی اتیلن درجه یک دوجداره کاروگیت فاضلابی در قیاس با سایر محصولات مشابه از رونق و رواج قابل توجهی برخوردار است. زیرا مصرف واشرهای پلاستیکی و خرید کوپلر کمتر می شود. این موضوع می توان به شرایطی که لوله در آن تعبیه می شود بستگی داشته باشد. این واحد نشان دهنده حداکثر مقاومت فشاری یک محصول (موضوع بحث لوله های PE) در یک دمای مرجع می باشد. عموما مواد داخل لوله ها به راحتی از داخل آن می گذرند و همین موضوع باعث بهبود گذر حجم معینی از آب در یک مقطع مشخص و در زمان مشخص است.

 

اگر بر روی این لوله ها سوراخ هایی ایجاد شود می تواند با جمع آوری آب های اضافی و هدایت آن به جایی مناسب تبدیل به زهکشی بسیار مناسب شوند. چون قطر لوله کاروگیت 1400 میلیمتر زیاد است گاهی مشتریان درخواست دارند که بین هر 6 متر لوله تولید شده در کارخانه پایپ گستر ( بصورت عمومی تولید در شاخه های 6 متری صورت میگیرد ) برشی دقیق از وسط لوله ایجاد کرده و دو شاخه 3 متری مونتاژ میگردد. 5- انعطاف پذیری حلقوی (براساس استاندارد EN 1446) : وقتی لوله تحت فشار قرار گیرد ، تحت یک تنش خاص ، تغییر شکل ایجاد شده در آن کشسان میباشد و با کاهش تنش لوله به شکل اولیه خود باز میگردد. از لحاظ اتصالات و نصب نیز لوله های پلی اتیلن موقعیت بهتری دارند و اتصالات بسیار مقاوم تر و بهینه تری نسبت به PVC دارند.همچنین لوله های پی وی سی ممکن است نتوانند در خطوط لوله کشی زاویه پذیری زیادی داشته باشند و ممکن است بشکنند.اما انعطاف لوله های پلی اتیلنی یکی از خصوصیات بارز این لوله های می باشد.