روش انتقال اطلاعات از اندروید به آیفون

فروردین ۲۰, ۱۴۰۳ 0 Comments

برای انتقال اطلاعات از اندروید به آیفون از راه‌های مختلفی مانند استفاده از کابل، استفاده از شیریت و یا نرم افزاری چون Move to iOS می‌توان استفاده کرد. هریک از روش‌ها گام‌های خاص خود را دارند و باید طبق اصول خود انجام شوند. اما جای نگرانی نیست. چرا که مجله اینترنتی آسمونی در این مطلب گام به گام مسیر انتقال اطلاعات از اندروید به آیفون را برای شما مشخص کرده است. در ادامه مطلب تمامی انواع روش انتقال اطلاعات از اندروید به آیفون را خدمت شما شرح خواهیم داد.

چگونه اطلاعات را از اندروید به آیفون منتقل کنم؟

به طور کلی از سه روش می‌توان برای انجام این کار کمک گرفت. این روش‌ها در لیست زیر ذکر شده اند:

  • استفاده از نرم‌افزار‌های مخصوص
  • انتقال اطلاعات از اندروید به آیفون با استفاده از کابل
  • منتقل کردن داده‌ها با استفاده از شیریت

در ادامه هریک از موارد فوق را خدمت شما توضیح خواهیم داد. با ما همراه باشید.

استفاده از نرم‌افزار‌های مخصوص

در دنیای امروز هر فردی ممکن است به انتقال اطلاعات از یک تلفن به تلفن دیگر و چه بسا از یک سیستم عامل به سیستم عامل دیگر نیاز داشته باشد. برای انتقال دیتا‌ها از اندروید به iOS می‌توان از نرم‌افزار Move to iOS استفاده کرد. این نرم‌افزار شرکت اپل به شما کمک می‌کند تمامی داده‌های گوشی اندرویدی خود را بی‌دردسر منتقل کنید. فرقی نمی‌کند قصد انتقال مخاطبان دفترچه تلفن را داشته باشید و یا بخواهید فایل‌های رسانه‌ای را ارسال کنید. این نرم‌افزار امکان انتقال تنوعی از فایل‌ها را فراهم می‌کند.

یکی دیگر از نوشته های سایت :
حفظ امنیت حساب در صرافی بایننس

برای انتقال داده‌ها از اندروید به گوگل از شیریت استفاده کنید

همه شما از مزایای استفاده از نرم‌افزار شیریت برای انتقال فایل‌ها باخبرید. سایر راه‌های انتقال فایل سرعت این روش را ندارند. حتی بالاترین حجم فایل را هم به کمک این نرم‌افزار می‌توان در سریع‌ترین زمان ارسال کرد. برای انتقال فایل ها، اعم از عکس و فیلم و… می‌توانید دو گوشی اندرویدی و گوشی دارای سیستم عامل iOS را به یک شبکه وای فای وصل کنید. کافی است در گوشی اندرویدی گزینه send را بزنید تا فایل‌ها ارسال شوند.

استفاده از کابل برای انتقال فایل از اندروید به iOS

برای این کار می‌توانید از کابل‌های OTG استفاده کنید. این کابل‌ها از یک سو به پورت USB گوشی اندرویدی خورده و از سوی دیگر به USB-C گوشی آیفون متصل می‌شوند. بعد از انجام این کار تنها کافی است که با استفاده از یک نرم‌افزار مناسب، فایل‌ها را بین دو گوشی منتقل کنید.