شوفاژ ایران رادیاتوراسپیلت گرینشوفاژ ایران رادیاتور

بهمن ۱۲, ۱۴۰۱ 0 Comments

خرید شوفاژ ایران رادیاتور

سرد شدن هوا نیاز افراد را به گرم نگه داشتن خانه افزایش می دهد که در این صورت می‌ توان از انواع پکیج ‌های موجود در بازار به عنوان وسایل گرمایشی دیگر استفاده نمود. به طو رمعمول جهت گرم کردن خانه از انواع بخاری ‌های گازی و شومینه بهره برداری می گردد که این لوازم به دلیل مصرف سوخت بالا و سنگین کردن هوای منزل مناسب نخواهند بود. اسپیلت گرین نیز در کنار شوفاژ ایران رادیاتور از محبوبیت بالایی برخوردار است و همواره افراد زیادی از آن استفاده می نمایند. شوفاژه ها و پکیج ها به عنوان دستگاه ‌های گرمایشی نسبتا جدیدی شناخته می شوند که وظیفه تامین آب گرم مصرفی و آب گرم مورد نیاز وسایل گرمایشی خانه را برعهده دارند. برای اطلاع از قیمت پکیج ایران رادیاتور کلیک کنید.

مشخصات اسپیلت گرین

اسپیلت گرین در نمونه های دیواری به علت برخورداری از کیفیت و خدمات مناسب و تنوع در محصولات موجود در بازار جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص داده است. این دستگاه ها به علت برخورداری از تنوع در ظرفیت و ابعاد مناسب و کم حجم و مصرف انرژی پایین از نمونه دستگاه های محبوب شناخته می شوند.

کولر گازی یا اسپیلت دیواری گرین از قابلیت سرمایش و گرمایش محیط در شرایط آب و هوایی معتدل و گرمسیر برخوردار است که از ظرفیت های 12000 تا 36000 (بی تی یو بر ساعت پیشتیبانی می کند ) به بازار ارائه می گردد. اسپیلت گرین از محصولات با کیفیت چینی به شمار می رود. کولرهای گازی گرین از تنوع بالا در ساخت و اصطلاحا دو فصله بودن دستگاه ها برخوردار می باشد که قابلیت سرمایش و گرمایش را به آن ها می دهد.

 

ویژگی های اسپیلت دیواری گرین

  • کولر گازی گرین ، در انرژی کم مصرف می باشد. و از انواع اینورتر و مصرف انرژی گرید A برخوردار است .
  • در کولر گازی green جریان هوا ، به شکل یکنواخت در محیط توزیع می گردد.
  • پرتاب باد در اسپلیت گرین به شکل خودکار صورت می گیرد.
  • کولر گازی گرین به فیلتر تصفیه هوا، فیلتر های یون زدایی و ویتامین C مجهز هستند که منجر به تصفیه هوا و ایجاد محیطی مطلوب و بدون آلودگی برای کاربران می شود.
  • کولر گازی گرین از حالت خواب برخوردار می باشد،
  • وزن یونیت داخلی کولر های گرین بین 8 تا 18 کیلو گرم است.
  • ویژگی پرتاب باد تا 15 متر را برخوردار خواهند بود.
  • کولر گازی گرین دیواری، به کمپرسور روتاری و پیستونی مجهز هستند.

کمپرسورهای مورد استفاده در اسپیلت

تجهیزات تشکیل دهنده کولر گازی دارای اجزای مکانیکی و الکترونیکی هستند. کمپرسور به عنوان یکی از قسمت های مکانیکی آن به شمار می رود که اهمیت بسیار حیاتی دارد و در واقع به عنوان قلب سیستم برودتی شناخته می شود این بخش گاز را از اواپراتور کشیده و به کندانسور انتقال می دهد. کمپرسورهای استفاده شده در اسپلیت روتاری اند. کمپرسور روتاری در مناطقی با آب و هوای معتدل و مرطوب کاربرد ی خواهد بود و از مزایایی همچون وزن و اندازه کوچک و همچنین با راندمان بالایی برخوردار می باشد که در عملکرد هوادهی کولر گازی پاکشوما تاثیر به سزایی خواهد داشت.

 

یکی دیگر از نوشته های سایت :

شوفاژ ایران رادیاتور

بی شک یکی از نیازهای اولیه بشر گرمایش مطبوع محل سکونت و همچنین آب گرم بهداشتی می باشد. در حال حاضر استفاده از کرسی های زغالی و بخاری های نفتی در برخی از نقاط کشور عزیزمان دیده می شود. بنابراین با توجه به فراوانی گاز طبیعی و همچنین برقراری امکان دسترسی به این نعمت خدادادی تکنولوژی در صدد است تا در جهت کشف راهکارهای جدید فعالیت کند

گروه صنعتی ایران رادیاتور از چندین کارخانه تشکیل شده که دارای بیش از ۴۰ سال فعالیت مستمر می باشد، یکی از با سابقه‌ترین و بزرگترین واحدهای تولیدی کشور را می توان شوفاژ ایران رادیاتور دانست که در زمینه تولید انواع رادیاتورهای آلومینیومی و فولادی شوفاژ، پکیج ‌های شوفاژ دیواری و زمینی، مشعل ‌های گازسوز، گازوئیل سوز و دوگانه سوز، لوله‌های پنج لایه تلفیقی، کولرهای گازی اسپلیت و داکت اسپلیت فعالیت می نماید. شوفاژ ایران رادیاتور محصول شرکت ایران رادیاتور به شمار می رود . امروزه این شرکت بزرگترین تولید کننده انواع رادیاتور های آلومینیومی ، پکیج شوفاژ های دیواری و انواع مشعل (خانگی و صنعتی) در خاورمیانه شناخته می شود.

 

فروشگاه اینترنتی 2000 هما با ارائه و با تولید محصولات مختلف سرمایشی و گرمایشی به افراد برای داشتن و ساختن میطح اطراف خود با دمای مد نظر در زمستان گرم و در تابستان سرد کند. شما همراهان همیشگی می توانید در این فروشگاه انواع رادیاتور و پکیج 2000 را مشاهده نمایید و ویژگی های آن ها را با یکدیگر مقایسه کنید. همین موضوع منجر به آن شده تا بتوانید در پایان محصولی مناسب که با شرایط شما سازگاری دارد را انتخاب نمایید و در پایان رضایت کاملی از خرید این محصولات داشته باشید. لازم به ذکر است خرید رادیاتور و شوفاژ یک کار بسیار تخصصی بوده که می بایست از دانش زیادی نسبت به محصول مورد نظر برخوردار باشید. لذا فروشگاه اینترنتی 2000 به عنوان یک مرکز معتبر بوده که با ابرائه اطلاعات جمعی در خصوص محصول مد نظر، سعی دارد تا بهترین انتخاب را داسته و می توانید برای تهیه این محصولات به آن اعتماد کنید.