آیا برای طراح وب سایت خیلی پیر هستید؟

بهمن ۳, ۱۴۰۱ 0 Comments

آیا برای طراح وب سایت خیلی پیر هستید؟

اگر به فکر تغییر شغل هستید، یا به سادگی می‌پرسید که آیا می‌توانید با چشم‌انداز سریع و همیشه در حال تغییر وب همراه باشید، این پست برای شما مناسب است.ایران سایت قدیمی ترین شرکت طراحی سایت iransite.com در ایران

هیچ چیز خوبی در مورد پرسیدن این سوال وجود ندارد که “چند سال سن برای …؟” بنابراین، من می‌خواهم همین الان با از بین بردن پاسخ شروع کنم:

شما هیچ وقت آنقدر پیر نیستید که بتوانید…

…یک طراح وب شوید…

…انتقال از طراح وب به طراح UX…

… تبدیل به یک نیروگاه طراح و توسعه‌دهنده تمام عیار شوید…

…یا هر کاری که می خواهید انجام دهید.

هدف شما هر چه باشد، سن شما را عقب نمی‌اندازد. تنها کاری که قرار است این کار را انجام دهد شما است.

آیا برای کشف مهارت های جدید خیلی پیر هستید؟

برای هر بار که شنیدید کسی سن را برای یک نتیجه منفی سرزنش می کند – فراموشکار هستید؟ حتما سن بالاست! – احتمالاً داستانی در مورد کسی شنیده‌اید که اجازه نداده سن او را از یادگیری چیز جدید باز دارد. مانند بازمانده از تحصیل که نه تنها دیپلم دبیرستان خود را دریافت کردند، بلکه مدرک دانشگاهی خود را چندین دهه بعد دریافت کردند. یا مهاجر که دانش کمی از زبان مادری داشتند، فقط برای راه اندازی یک شرکت موفق در خانه جدیدشان.

مغز یک ماهیچه فوق العاده قدرتمند است. فقط باید بدانید که چگونه از آن نهایت استفاده را ببرید. به این صورت است:

نکته 1: به اعتماد به نفس خود تکیه کنید

بسیاری اوقات، توانایی فرد برای یادگیری یک مهارت جدید بستگی به میزان اعتماد او به آن دارد. به عنوان مثال:

اگر به خود بگویید: “من برای یادگیری چیز جدیدی در این مرحله از زندگیم خیلی پیر هستم”، انگیزه تلاش کجاست؟ در این صورت، این به یک پیشگویی خودساز تبدیل می شود که در آن، اگر شکست بخورید، می توانید آن را در سنین بالا از بین ببرید.

وقتی واقعاً باید فکر کنید، “اگر X، Y و Z را انجام دهم، می‌توانم مهارت‌های لازم برای رسیدن به سطح بعدی را به دست بیاورم.” با فکر کردن در مورد آنچه مورد نیاز است و به طور سیستماتیک با آن مانند هر فرآیند دیگری مقابله می کنید، احتمال بیشتری وجود دارد که در پایان طعم موفقیت را بچشید.

نکته 2: افق خود را گسترش دهید

مقاله‌ای در سال 2016 منتشر شد در مورد عملکرد شناختی با افزایش سن این نشان می دهد که دلیل واقعی کاهش توانایی های شناختی ما با افزایش سن، نحوه یادگیری ما است. به طور خاص، این مقاله روش‌هایی را که ما در دوران کودکی از طریق آن‌ها یاد گرفته‌ایم با نحوه یادگیری بزرگسالان مقایسه می‌کند.

به عنوان بچه، تشویق می‌شویم تا جایی که می‌توانیم درباره چیزهای مختلف یاد بگیریم: زبان‌ها؛ علوم; تاریخ؛ ریاضی؛ هنر؛ و غیره.

به عنوان بزرگسالان، ما تشویق می‌شویم که متخصص شویم: پزشکان؛ وکلا؛ نویسندگان؛ طراحان وب؛ حسابداران؛ و غیره.

زمانی است که مغزمان را می بندیم و تمرکز خود را روی یک شغل یا حوزه مورد علاقه متمرکز می کنیم که به توانایی خود برای یادگیری چیزهای جدید آسیب می زنیم. بنابراین، از پرداختن به سرگرمی های مختلف یا مطالعه موضوعات جدید نترسید. این عملکرد شناختی شما را قوی نگه می دارد و به شما امکان می دهد مهارت های جدید را به راحتی بیاموزید.

نکته 3: جدید بودن را در آغوش بگیرید

Scientific American نتایج یک مطالعه را در سال 2008 منتشر کرد نشان داد که چگونه ما “به طور غافلگیرانه یاد می گیریم”.

اساساً، این مطالعه نشان داد که مغز ما – به طور خاص، هیپوکامپ – قادر است دانش را زمانی که جدید است به‌طور مؤثرتری کسب کند و حفظ کند. علاوه بر این، اگر مفهوم یا مهارتی که قبلاً با آن آشنا هستیم در یک زمینه جدید قرار داده شود، به خاطر سپردن و حفظ آن برای ما نیز آسان‌تر می‌شود.

به عبارت دیگر، این چیز خوبی است که فراتر از مجموعه مهارت های فعلی خود نگاه کنید. با یادگیری چیزهای جدید، به مغز خود این توانایی را می دهید که مهارت ها و دانش جدید را به طور موثرتری جذب کند.

نکته 4: مغز خود را ورزش دهید

دکتر . Ipsit Vahia از بیمارستان McLean می گوید:

هنگامی که ورزش می کنید، عضلات خود را درگیر می کنید تا به بهبود سلامت کلی کمک کنید. همین مفهوم در مورد مغز نیز صدق می کند. شما باید آن را با چالش های جدید تمرین کنید تا سالم بماند.

در زمینه‌ای مانند طراحی وب که دائماً در جریان است، با ابزارها و تکنیک‌های جدیدی که وارد تصویر می‌شوند، در واقع به راحتی می‌توان به عادت “تمرین کردن” مغز خود دست یافت.

در دوره آنلاین گاه به گاه ثبت نام کنید تا مهارت های جاوا اسکریپت خود را تقویت کنید. در یک جلسه طراحی یا توسعه وب محلی و نکات تجاری شرکت کنید. خود را با پروژه هایی به چالش بکشید که به شما امکان می دهد مهارت های جدید را آزمایش کنید و مهارت های قدیمی را اصلاح کنید. فقط چیزی را پیدا کنید که زیر شما آتش روشن کند و شما را به انجام کارهای بیشتر، نه کمتر، با حرفه طراحی وب خود سوق دهد.

بررسی

دو غذای بزرگ در اینجا وجود دارد. اولین مورد این است:

اجازه ندهید ترس مانع شما شود.

شما باید برای آن کار کنید… این در مورد هر کسی که وارد این صنعت می شود، صرف نظر از سن صدق می کند

اگر از اینکه فضای طراحی وب، بازی یک جوان است و جایی برای شما در آن نیست، عصبی هستید، به طرز اشتباهی به آن نگاه می کنید.

درباره آن فکر کنید: چه 40، 50، 60 یا بیشتر از آن، چندین دهه تجربه بیشتری نسبت به همتایان جوان خود دارید. آنها ممکن است مقادیر فراوانی انرژی و ذاتی ذاتی فناوری داشته باشند، اما بسیاری از آنها نمی توانند با هوش تجاری، مهارت های مدیریت زمان و حرفه ای بودن شما رقابت کنند.طراحی سایت فروشگاهی با توجه به امکانات و زبان برنامه نویسی انجام شده بسیار متفاوت می باشد ، برای این که بدانید هزینه طراحی سایت فروشگاهی چقدر است. با کارشناسان ایران سایت تماس گرفته تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند.https://iransite.com/طراحی-سایت-فروشگاهی

دومین چیزی که از این پست حذف می شود این است:

هرگز یادگیری را متوقف نکنید.

اگر می خواهید چرخ دنده ها را تغییر دهید و طراح وب شوید، باید برای آن کار کنید. و به کار خود ادامه دهید. اما، صادقانه بگویم، این در مورد هر کسی که وارد این صنعت می شود، صرف نظر از سن، صادق است.

وب فضایی است که همیشه در حال تغییر است که هیچ یک از ما نباید آن را بدیهی بدانیم. اگر در جریان آخرین روندها نباشیم و به طور مستمر روی بهبود مهارت های خود در آن کار نکنیم، خیلی خوب عمل نخواهیم کرد.

بنابراین، دیگر فکر نکنید که برای یادگیری یک مهارت جدید خیلی پیر هستید و شروع به کار برای کسب آن کنید!

منبع: https://iransite.com/