بهترین قیمت خرید انواع شیشه لمینت

اسفند ۲۴, ۱۴۰۱ 0 Comments

شیشه لمینت نوعی شیشه محافظ است که دارای دو لایه یا بیشتر شیشه است. این نوع شیشه در انواع مختلفی تولید می شود که یکی از انواع آن شیشه رنگی می باشد. این شیشه با استفاده از لایه‌های تالک پلی وینیل بوتیرات در جهت فرآیند تنش و دما مخلوط می ‌شود که نسبت به شیشه ‌های مختلف بسیار مقاوم است. لازم به ذکر است که پلی وینیل بوتیرات با یکی از ضخامت های مختلف برای تولید انواع منحصر به فرد شیشه های لمینت استفاده می شود. تعداد لایه های این محصول با توجه به فرم نرم افزاری که دارند تعیین می شود. وجود اسپیسرهای پلی وینیل بوتیرات بین دو لایه شیشه لمینت از ریزش شیشه پس از شکستن جلوگیری می کند. در ادامه به مشخصات این شیشه خواهیم پرداخت.

 

شیشه لمینت چیست؟

در ساخت لمینت شیشه ای باید در ابعاد و ضخامت آن صرفه جویی شود تا آسیبی نبیند و بتواند تمام انتظارات یک شیشه بادوام و کاربردی را برآورده کند. با توجه به معروف بودن شیشه های لمینت می توان از شیشه های محکم و باشکوه برای مصارف خانگی و محل کار در ساختمان ها استفاده کرد. رعایت استاندارد ساخت، برش مورد نظر و ابعاد آن، همگی برای تولید یک شیشه با دوام و اصولی ضروری است. هنگامی که از لایه رنگی لاکوبل در شیشه های لمینت استفاده می شود، می توان شیشه های لمینت رنگی را بدست آورد که در اجزای دقیق ساختمان استفاده می شود. امروزه از شیشه های رنگی در برخی سازه ها و به منظور تزیین محیط استفاده می شود.

 

مقاومت شیشه لمینت چگونه است؟

از آنجایی که لمینت دارای لایه ‌هایی بین دو دیوار شیشه‌ای است، می ‌تواند مقاومت باکیفیت بالایی را در مقابل طیف وسیعی از عوامل خارجی نشان دهند. میزان مقاومت این محصول به نوع شیشه مورد نیاز و متریالی که برای آن ساخته شده است بستگی دارد. در برخی موارد شیشه لمینت با ضخامت بالاتر ساخته می شود یا از لایه های بزرگ تری در آن ها استفاده می شود که همگی می توانند مقاومت شیشه لمینت را بهتر کنند.

 

مکانیزم و نصب شیشه لمینت

برای هر دو لایه شیشه از یک لایه ماده PVB استفاده می شود. این لایه در برابر ضربه بسیار مقاوم است و پس از برخورد با شیشه، اثر را جذب کرده و روی سطح خود پخش می کند. اما اگر شیشه در اثر ضربه شدید شکسته شود، لایه میانی از ریزش شیشه جلوگیری می کند. هنگامی که تشخیص دهیم شیشه لمینت چیست و برای چه مواردی استفاده می شود، می توانیم موارد مشابهی از مکانیسم آن بدست آوریم. نحوه نصب شیشه لمینت به نصاب بستگی دارد و نیازی نیست که خودتان آن را نصب کنید. حتی با وجود اینکه با شیشه لمینت آشنایی داشته باشد نصب آن باید به صورت حرفه‌ای انجام شود. قبل از سفارش شیشه لمینت، ابعاد مکانی که شیشه لمینت را برای نصب کردن انتخاب کنید و باید به دقت اندازه گیری کنید. پس از آن، باید به نصاب حرفه ای اطلاع دهید تا نحوه استقرار آن را تشخیص دهد.

 

یکی دیگر از نوشته های سایت :
دانلود تقویم لایه باز 1402

کاربرد شیشه لمینت

شیشه های چند لایه علاوه بر این در شیشه های لمینت استفاده گسترده ای دارند. اما به طور کلی کاربرد شیشه لمینت به صورت زیر دسته بندی می شود:

  • شیشه ضد گلوله، ضد سرقت، ضد زلزله
  • بانک ها، بیمارستان ها، استخرهای شنا، نورگیرها
  • کف شیشه ای
  • شیشه های عایق صدا
  • درهای ورودی
  • دکوراسیون داخلی
  • پنجره های ساختمان های صنعتی و مسکونی

 

قیمت شیشه های لمینت

ساخت شیشه های لمینت با استفاده از لایه های مجزا و یک لایه پلی وینیل بوتیرات انجام می شود. عوامل مختلفی بر میزان قیمت شیشه لمینت تأثیر می ‌گذارند و تنوع لایه‌های شیشه یکی از اساسی ‌ترین عوامل است. کاملاً واضح است که با افزایش تعداد لایه های شیشه، قیمت شیشه لمینت نیز افزایش می یابد. یکی دیگر از موارد ضروری موثر بر نرخ نهایی شیشه لمینت، قابل توجه بودن و برند بودن آن است. ضمناً لازم به ذکر است که ضخامت روکش مورد استفاده در مدل های شیشه لمینت دیگر یکسان نیست و در قیمت تمام شده آن تأثیر بسزایی خواهد داشت. در صورت انتخاب و شناخت شیک و به روزترین قیمت شیشه لمینت، می توانید با مسئولین وب سایت https://iranlacobel.com در محل فروش و عرضه آن تماس بگیرید.

 

خرید شیشه لمینت

خرید شیشه لمینت باید از شرکت ها و کارخانه های معتبر انجام شود. اگر کیفیت شیشه خوب نباشد، پس از نصب با مشکلات زیادی مواجه خواهید شد. بنابراین، باید به بهترین و سازنده شیشه لمینت تولید شده توجه کنید. اگر به دنبال محصولات با کیفیت با مناسب ترین قیمت هستید با مراجعه به وب سایت https://iranlacobel.com می توانید نسبت به خرید خود اقدام نمایید.

قیمت شیشه لمینت علاوه بر این با توجه به ابعاد آن و ابعاد محل نصب متفاوت است. سایر عوامل موثر بر سرعت شیشه شامل لایه PVB و ضخامت شیشه است. ضخامت شیشه تاثیر فوق العاده ای در قدرت شیشه دارد. ارائه حفاظت و زیبایی در یک تأسیسات یا هر مجاورت انحصاری بسیار مهم است. در گذشته عموماً از سنگ و آجر برای نمای ساختمان استفاده شده است و طبیعتاً دیگر جذابیت بنا تکراری می باشد. در چند سال اخیر، تولید و عرضه تعدادی شیشه به بازار، شرایطی را برای جایگزینی با اندازه مناسب در نمای ساختمان ها ایجاد کرد. شیشه لمینت یکی از این شیشه هاست که اکنون نه تنها به دلیل طراحی درخشان از شکوه خاصی برخوردار است، بلکه مقاومت بیش از حدی نیز دارد.