محصولات نوزادی و کودک برند اونت avent

فروردین ۱۷, ۱۴۰۱ 0 Comments

 

یکی از بهترین و پرفروش ترین برند تولید کننده محصولات نوزادی و کودک در جهان، محصولات نوزادی اونت avent می باشند. برند اونت که در اصل همان اونت فیلیپس می باشد در واقع با توجه به هدفی که داشته، توانسته محصولات سلامت محوری را برای نوزادن و کودکان به بازار عرضه کند.

 

کمپانی فیلیپس اونت Philips avent یکی از  کمپانی های معتبر انگلیسی تولیدکننده محصولات نوزاد و کودک  و مادر می باشد که در بین مادران بیشتر با نام مخففش یعنی اونت شناخته می شود. فعالیت مهم این برند در 1984 میلادی برای تولید یکی از شیشه شیرهای جدید آنتی کولیک ضد نفخ یعنی همان شیشه شیرهای کلاسیک آغاز شد. برند اونت یک برند محبوب در بین مصرف کنندگان است و مادران آن را به یکدیگر توصیه می کنند.

 

موفقیت‌های پی در پی و چشمگیر برند اونت در دنیا و  تولید محصولات متعدد و با کیفیت توسط این برند سبب  شد تا در سال 2006 کمپانی فیلیپس این برند را خریداری کند. فیلیپس از شرکت‌های بسیار معروف در حوزه تولید محصولات با کیفیت می باشد و ترکیب آن با برند اونت خلاقیت خوبی بود که منجر به عرضه محصولاتی با کیفیتی بسیار فوق العاده شد. بعد از ترکیب شدن این دو برند باهم، کمپانی نیز به فیلیپس اونت تغییر نام داد.

محصولات اونت

برند اونت دارای تنوع بالای محصولات نوزاد و کودک می باشد  سیسمونی فندق به عنوان مرجع فروش محصولات اونت آماده پذیرش سفارشات شما عزیزان چه به صورت تک و چه به صورت عمده می باشد

یکی دیگر از نوشته های سایت :
مهاجرت تحصیلی به ترکیه با آزمون یوس از یونی لند

– لیوان اونت

– نیپلت اوت

– پیجر اونت

– کالسکه اونت

– دماسنج اونت

– دوربین اونت

– پستانک اونت

– سرشیشه اونت

– شیردوش اونت

– شیشه شیر اونت

– دندان گیر اونت

– پستانک اونت تکی

– شیردوش برقی اونت

– شیشه شیر اونت نچرال

– شیشه شیر آنتی کولیک اونت

– شیشه شیر اونت طرح سینه مادر

– استریل کننده لوازم نوزاد

– ست قاشق و چنگال و چاقو اونت

-ظرف حمل شیر خشک اونت

-ست بهداشتی 10 تکه اونت

-لوازم مراقبت از کودک

-پد سینه اونت

-دستگاه غذاساز اونت