بهترین کارت‌های نقدی بیت‌کوین در سال 2022: راهنمای نهایی

بهمن ۱, ۱۴۰۱ 0 Comments

یک کارت نقدی بیت کوین تقریباً مشابه هر کارت نقدی معمولی است که معمولاً در آن استفاده می شود. دارو یا خواربارفروشی محلی شما تنها تفاوت این است که به جای بارگیری آن با فیات مانند دلار یا یورو، آن را با بیت کوین با استفاده از کیف پولبا بیت کوین بارگیری می کنید. /a>.

مزیت اصلی کارت بدهی بیت کوین این است که شما ممکن است از بیت کوین خود خرج کنید. هر جایی که کارت‌های نقدی معمولی را می‌پذیرید، ذخیره کنید – چه آنلاین یا در فروشگاه‌های آجری. اما، بسته به محل زندگی و کارتی که می‌کنید، ممکن است محدودیت‌هایی وجود داشته باشد – بعداً در مورد آن بیشتر توضیح داد.

 

چگونه بهترین کارت بدهی بیت کوین را انتخاب کنیم

اکنون، به نکات کلیدی که همیشه باید هنگام انتخاب کارت نقدی ارز دیجیتال در نظر داشته باشید، باید ملاحظات را رعایت کنید، از جمله:

هزینه‌های معقول: هر چه کمتر، بهتر است (دوه!) همچنین، مطمئن باشید که چگونه می‌توانید ساختار را ساده و شفاف کنید.

حوزه قضایی: با توجه به فقدان کنترل نظارتی جهانی منسجم برای هدایت صنعت ارزهای دیجیتال، ممکن است کارتی باشد که انتخاب می‌کند در حوزه‌های قضایی میزان پذیرش پذیرش قرار نگیرد. ممکن است این را در نظر بگیرید تا از ناراحتی های بعدی جلوگیری کنید.

امنیت و قابلیت اطمینان: چیزهایی که باید نگاه کنید در بخش امنیت شامل رمزگذاری سایت، احراز هویت دو مرحله‌ای (2FA)، پیامک/ایمیل فوری و موارد دیگر است

ویژگی‌های اضافی: علاوه بر عملکرد اصلی، یافتن ویژگی‌های اضافی در کارت نقدی ارز دیجیتال شما ارزشمند خواهد بود. سازگاری با انواع مختلف از آلتکوین، خدمات پرداخت و حواله، خدمات بانکی، برداشت پول نقد، خدمات مرتبط با فارکس و غیره از ویژگی ها/خدمات دیگری هستند که باید به آنها توجه کنید.

مزایای افزوده شده: عالی نیست اگر بتوانید در طول مسیر چند امتیاز دیگر از تخفیف‌ها، برنامه‌های ارجاع، طرح‌های بازگرداندن رمزنگاری و غیره دریافت کنید؟

بیایید نگاهی به 5 مورد از بهترین کارت‌های نقدی ارزهای دیجیتال در سال 2022 بیندازیم:

#1 مالیه سیال

Fluid Finance یک «فوق‌برنامه» جهانی مستقر در سوئیس است که می‌خواهد نحوه عملکرد افراد عادی با بانک را متحول کند. این خدمات ارائه خدمات از خدمات بانکی را ادغام می کند و این خدمات شامل یک حساب بانکی سنتی، کارت ها، استخرهای قیمت اوراکل، NFT ها و کالاها و موارد دیگر است.

کارت Fluid در تعداد زیادی از مردم در سراسر جهان استفاده می شود، به جزئی از کشورهایی که رمزگذاری آنها را محدود می کند. نقل و انتقالات جهانی برای حساب های Fluid فوری و مهمتر از آن رایگان است. حتی قابل توجه دیگر این واقعیت است که حساب ها کاملاً بیمه شده اند و هدف 4٪ دارند. Fluid به کاربران این امکان را می دهد که در برنامه ارجاع شرکت کنند و به آنها فرصتی برای برنده شدن یک کارت سیال با 10000 دلار می دهد که می دهد.در هر کجا خرج کنند.

تمام چیزی که برای دریافت کارت سیال نیاز دارید، یک بررسی سریع است که پس از بسته شدن به آن، یک کارت شناسایی یا مجازی دریافت خواهید کرد. می توانید از آن برای پرداخت در هر نقطه از شبکه Mastercard استفاده کنید. کشورهایی که در منطقه اروپا، منطقه اقتصادی اروپا و بریتانیا یک حساب بانکی سنتی با کارت‌های نقدی کاملاً کاملاً کاملاً کاملاً رایگان برای دریافت خواهند کرد.

برخی از ویژگی های برجسته کارت های سیال عبارتند از:

  • در سطح جهانی موجود است
  • نرخ بهره برداری از 4٪
  • هر دو کارت و مجازی
  • حساب های سیال 100٪ بیمه هستند
  • خدمات بانکی متعددی را می دهد

#2 Wirex

Wirex که قبلاً E-Coin نامیده می‌شد، در حال حاضر یکی از محبوب‌ترین کارت‌های نقدی ارزهای دیجیتال از نظر کاربر و حجم تراکنش است.

کارات‌های Wirex در حال حاضر برای دارندگان حساب Wirex در منطقه اقتصادی اروپا در دسترس هستند، این شرکت می‌گوید قصد دارد به زودی آمریکای شمالی و بخش‌هایی از آسیا را به این مجموعه اضافه کند.

یکی دیگر از نوشته های سایت :
معرفی برخی دستگاه های آزمایشگاهی پرکاربرد با انواع و کاربرد شان

همانطور که می بینید، کارمزد تراکنش در مقایسه با کوین بیس کمتر است. علاوه بر این، کاربران حق دارند تا 8 درصد در پیشنهادات پشتیبان رمزنگاری و 1000 WXT برای هر ارجاع امتیاز می گیرند.

#3 Bitpay

اگر شهروند ایالات متحده آمریکا دلیلی برای عدم وجود دو کارت نقدی ارزهای دیجیتال قابل اعتماد، غیرفعال است — Coinbase و Wirex — در کشور شما، سپس Bitpay احتمالاً یکی از جایگزین‌هایی است که می‌تواند به جستجوی شما پایان دهد.

در تمام 50 ایالت موجود است و توسط بانک تجاری متروپولیتن صادر شده است. می توانید کارت نقدی بیت پی بیت کوین را به صورت آنلاین با هزینه یک بار سفارش 9.95 دلاری سفارش دهید.

اما، توجه داشته باشید که نمی‌توانید از این کارت در برزیل، کلمبیا، رومانی، کوبا، کامرون و هر کشور دیگری استفاده کنید که توسط اداره کنترل کننده های ایالات متحده آمریکا (OFAC) تحریم شده است.

این کارت دارای دارایی 25000 دلاری با محدودیت بارگیری و هزینه روزانه 1000 دلار است. کارمزد تراکنش معقول است.

در اینجا کارمزد رسمی برای Bitpay Card آمده است.

#4 کارت پیش پرداخت Cryptopay

Cryptopay یکی دیگر از پلتفرم های تاسیس شده است که کیف پول و خدمات پرداخت ارز دیجیتال را ارائه می دهد. این شرکت همچنین یک کارت نقدی ارز دیجیتال دارد که می‌تواند مستقیماً به سرویس کیف پول مرتبط شود.

تراشه و پین کارت Cryptopay در حال حاضر فقط برای دولت فدراسیون روسیه در دسترس است. با این حال، مردم اروپا می توانند یک نوع مجازی کارت را سفارش دهند که می تواند برای خرید آنلاین از آن استفاده کند.

این کارت توسط پروتکل ایمنی 3D Secure و سایر ویژگی‌های امنیتی محافظت می‌شود.

#5 نوری

“یک کارت نقدی برای دوران بلوک چین.”

نوری کارت نقدی بیت کوین خود را که در حال حاضر در منطقه EEA موجود است، این توصیف می کند. این کارت به عنوان بخشی از یک مشارکت استراتژیک با بانک سولاریس مستقر در آلمان تمام نظارت و نظارت را ارائه می کندحفظ اعتماد تحت طرح تضمین آلمانی را رعایت می‌کند.

این کارت کاربران را قادر می‌سازد تا ارزهای دیجیتال را همراه با انتقال و انتقالات SEPA خریداری و بفروشند. نوری به این دلیل است که باید هر باری که پرداخت می‌شود یا از دستگاه خودپرداز پول برداشت می‌کنید، بیت کوین کیف پول شما را به یورو بفروشد، ۱٪ کارمزد پول می‌گیرد.

در حالی که نوری بابت از خود پرداخت هزینه ای دریافت نمی کند، ممکن است برخی از دستگاه های خودپرداز هزینه های خاص خود را داشته باشند. کارمزد صدور کارت وجود ندارد و سایر کارمزدها/کارمزدها نسبتاً کم هستند.

در زمینه امنیت، نوری 3D Secure رمز دیگری را برای سایر ویژگی‌های استاندارد مانند 2FA و ایجاد سایت ارائه می‌دهد.

کارت‌های نقدی بیت‌کوین می‌توانند ارائه دهندگان را دریافت کنند

کارت‌های نقدی بیت‌کوین تنها با پذیرش بیشتر بازار ارزهای دیجیتال رایج‌تر می‌شوند. نشانه‌های مثبت وجود دارد که نشان می‌دهد ممکن است این اتفاق بیفتد، از قوانینی که اجازه استفاده از رمزنگاری را در اقتصاد می‌دهد.

 

با ما همراه باشید زیرا اخبار ارز دیجیتال – کریپتوکارنسی بیشتر از این لیست‌های «برترین کارت‌های لیست نقدی بیت‌کوین» را در هفته‌های آتی آماده می‌کند – این فهرست دفعات بعدی در خارج از اروپا و غیرآمریکایی‌ها قرار خواهد گرفت.

اطلاعات موجود در وب سایت ما با حسن نیت و فقط برای اطلاعات عمومی منتشر شده است. هر اقدامی که خواننده بر روی یافت شده در وب سایت ما انجام می دهد، کاملاً در معرض خطر خود است.
در Learn اطلاعات، اولویت ما اطلاعات با کیفیت بالا است. ما وقت خود را صرف شناسایی، تحقیق و ایجاد آموزشی می کنیم که برای خواندن ما مفید باشد.

https://hoseinifinance.com/blog/edu/advanced-bourse/