جوانسازی دست با تزریق چربی

شهریور ۷, ۱۴۰۲ 0 Comments

 

 

دست‌ها جزو مهمترین اعضای بدن بشمار می‌روند که به مرور زمان به سرعت دچار فرسودگی می‌شوند. بافت نرم دستها به سرعت مورد پیری و چروک قرار میگیرند و در بسیاری موارد می‌بینید که رگها و حتی استخوانها از پشت دست مشخص می‌شوند.

بسیاری از افراد نیز به طور ارثی، دست هایشان به این فرم است. دستها یکی از اندام‌هایی هستند که سن فرد را بیش از چیزی که هست نشان میدهند. به همین دلیل تکنیک تزریق چربی به دست در نیاوران طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده که حجم از بین رفته را به دستهای شما باز می‌گرداند و سبب می‌شود که پوست شما چند درجه روشن‌تر شود. شما می‌توانید به طور همزمان با انجام این روش زیبایی، تزریق چربی به صورت و یا تزریق چربی به گونه نیز انجام دهید تا ظاهر صورت خود را زیبا و جوانتر کنید.

 

تزریق چربی به دست چگونه انجام میشود؟

در ابتدا پزشک متخصص، پوست دست شما را از نظر فرسودگی و ضخامت پوست بررسی می‌کند. حتماً از شما جویا می‌شود که آیا به بیماری‌های پوستی دچار هستید یا خیر. بهترین بافت چربی برای یک فرد، چربی بدن خود فرد است اما با این تفاوت که باید چربی استخراج شده از بدن، تصفیه و پاکسازی از هرگونه آب و خون شود تا قابل استفاده برای تزریق به بخش‌های مختلف گردد. سلول‌های چربی نباید حین لیپوساکشن آسیب ببینند، در غیر این صورت کاربردی برای حجیم‌سازی و جوانسازی پوست نخواهند داشت. چربی پاکسازی شده، با استفاده از سوزن‌های مخصوص به ناحیه مختلف پوست دست تزریق می‌شود که این فرآیند به طور کلی حدود ۱۵ دقیقه طول خواهد کشید.

یکی دیگر از نوشته های سایت :
جرثقیل تلسکوپی

 

تزریق چربی به دست برای چه افرادی مناسب است؟

این روش دارای محدودیت خاصی نیست زیرا از هیچ ماده خارجی در روند کار استفاده نمی‌شود و بافت چربی خودتان با بدن شما سازگاری دارد. بنابراین با توجه به این توضیحات، تمامی اشخاصی که علاقمند به از بین بردن چین و چروک دست، حجیم‌سازی دست، کشیدن پوست و روشن‌سازی دستهای خود هستند نیز می‌توانند از این روش بهره ببرند.

بهترین کاندید انتقال چربی به دست عبارتند از:

  1. برخی افراد بر سطح پوست دست خود دارای لک‌های آفتاب هستند که با این تکنیک می‌توانند تا حد بسیاری آنها را بهبود بخشند.
  2. افرادی که تمایل دارند تا شکل دست خود را از حالت استخوانی تغییر دهند.
  3. افرادی که به دست‌های جوان و شاداب با پوست کشیده علاقمند هستند.
  4. بانوانی که دست‌های لاغر دارند و رگ هایشان نمایان است.
  5. افرادی که دست‌های پیر و چروک دارند.

 

ماندگاری تزریق چربی به دست چقدر است؟

افرادی که برای اولین بار تزریق چربی به دست انجام می‌دهند باید بعد از گذشت چند ماه یک بار برای ترمیم مراجعه داشته باشند تا چربی در این نواحی تثبیت گردد، اما به طور کلی این تکنیک حدود ۲ تا ۳ سال ماندگاری دارد و اگر مراقبت‌های لازم را انجام دهید، حتی ممکن است که این زمان طولانی‌تر شود.