سایت آسمونی دارای چه بخش‌های اصلی است؟

فروردین ۱۴, ۱۴۰۳ 0 Comments

هریک از بخش‌های اصلی سایت آسمونی برای افراد علاقه‌مند به یادگیری و مطالعه جذاب می‌باشند. از بخش «کیوسک» گرفته تا «امروز چه خبر؟» و البته «مجله» هریک می‌توانند مخاطبان وب را ساعت‌ها جذب خود کنند. ایا شما هم به یادگیری و مطالعه در موضوعات مختلف علاقه‌مند هستید؟ این را بدانید که آسمونی بهترین گزینه برای شماست. حال اگر سوال دارید که «سایت آسمونی دارای چه بخش‌های اصلی است؟» این مطلب را تا انت‌ها همراهی کنید. ما به عنوان کارشناسان این مجله اینترنتی از صفر تا صد شما را راهنمایی می‌کنیم.

بخش‌های اصلی سایت آسمونی

هریک از بخش‌های مجله اینترنتی آسمونی دارای جذابیت خود می‌باشند. در ادامه هریک از این بخش‌ها را معرفی کرده و ویژگی‌های آن‌ها را شرح خواهیم داد.

مجله

در این بخش مطالب مربوط به ۲۴ موضوع مختلف پوشش داده می‌شود. افراد علاقه‌مند هستند در موضوعات مختلف از جمله فوتبال، اقتصاد و مارکتینگ و… مطالب بروز و کاملی را مطالعه کنند. اگر شما نیز از این دسته از افراد هستید، این بخش را از دست ندهید. مهم‌ترین موضوعاتی که در این بخش دارای مقالات تخصصی هستند به شرح زیرند:

  • تحصیل و یادگیری
  • دکوراسیون و معماری
  • سلامت
  • ورزشی
  • اقتصاد و مارکتینگ
  • اندیشه و عرفان
  • موسیقی
  • و ۱۷ موضوع دیگر

اگر وقت برای مطالعه کردن دارید، به هیچ عنوان از این بخش ساده نگذرید.

کیوسک

اگر علاقه‌مند به دانستن درباره تولد افراد مشهور هستید، و یا می‌خواهید از آخرین رویداد‌های هنری باخبر شوید، این قسمت برای شماست. از طریق این بخش می‌توانید از آخرین رویداد‌های هنری از جمله کنسرت و تئاتر باخبر شوید و درصورت علاقه برای رفتن به آن‌ها برنامه ریزی کنید. همچنین از طریق بخش گیشه سینما‌های کشور می‌توانید از آخرین فیلم‌هایی که روی پرده سینما رفته اند، باخبر شوید و درصورت نیاز اقدام به تهیه بلیط برای آن‌ها کنید. همچنین بخش‌های دیگری مانند تقویم و… در نوع خود جذاب هستند. به نظر می‌رسد مدیران مجله اینترنتی آسمونی به خوبی برای پر کردن اوقات فراغت افراد برنامه ریزی کرده اند.

یکی دیگر از نوشته های سایت :
گیم سرور های ایرانی

امروز چه خبر؟

آیا از دوست دارید از آخرین اخبار روز در حوزه‌های مختلف باخبر شوید؟ ایا علاقه‌مند به آپدیت شدن در زمینه‌های مختلف هستید؟ بدانید که این قسمت درست برای شما طراحی شده است. در این قسمت آخرین اخبار مربوط به حوزه‌های مختلف پوشش داده می‌شوند. از حمله تروریستی مسکو گرفته تا مسابقات فوتبال در عید نوروز ۱۴۰۳. همچنین آخرین نرخ ارز‌های خارجی و نیز طلا و فلزات گرانبها نیز از جمله موارد دیگری هستند که در این قسمت پوشش داده می‌شوند.