سوالات متداول در مرود لیزر موهای زائد بدن

مرداد ۳۱, ۱۴۰۱ 0 Comments

در این مقاله قصد داریم مهم ترین سوالات و ابهامات شما را به صورت خلاصه و کامل توضیح بدیم. پس تا پایان این مقاله با ما باشید تا به جواب همه سوالات خود برسید.

لیزر موهای زائد بدن

چرا لیزر مو بهترین گزینه ست؟

از روش‌های متعددی برای حذف موهای زائد بدن استفاده می شود. از جمله روش‌های سنتی تیغ و ژیلت، روش اپیلاسیون و استفاده از موم و نهایتا روش لیزر.

اما با همه گیر شدن مراکز لیزر در ارومیه می‌توان راحت فهمید که چرا لیزر مو بهترین گزینه در بین سایر روش های دیگر است.

در روش های سنتی رشد مجدد مو بعد از شیو بسیار زیاد است و موها با فاصله زمانی سه روز تا یک ماه ممکن است مجددا شروع به رشد کنند.

اما پاسخ به این سوال که چرا لیزر بهترین روش برای حذف و خلاصی از شر موهای زائد است؟

در روش لیزر برخلاف سایر روشهای فوق، پیازچه و سلولهای مو مورد حمله با تشعشعات نور و فرکانس قرار می گیرند که این موجب از بین رفتن کامل پیازچه مو می شود. این امر موجب می شود که تا زمان ترمیم مجدد پیازچه، موها در نیایند.

در روش لیزر بعد از کامل شدن دوره لیزر شما تا حدود یک سال به صورت کلی از شر موهای خود خلاص خواهید شد.

 

بهترین مراکز لیزر کدامند؟

مراکز مختلفی برای لیزر مو در ارومیه فعالیت می کنند که شما می‌توانید از بهترین مراکز لیزر آقایان ارومیه و لیزر بانوان ارومیه با تخفیف در سایت ویرا برگ استفاده کنید.

سایت ویرا برگ از بهترین مراکز لیزر ارومیه تخفیف دریافت کرده‌است که از تعرفه و قیمت اصلی این مراکز برای شما تخفیف دریافت کرده است.

 

لیزر مو با چه دستگاهی انجام می شود؟

در لیزر مو از دستگاه های مختلف و پیشرفته ای از جمله دستگاه لیزر الکساندرا، دستگاه لیزر لوتوس، دستگاه لیزر، دستگاه های ICE Platina Plus و ICE Platinum …. .

تقریبا می‌توان گفت نحوه عملکرد همه این دستگاه شبیه به هم دیگر هستند. بعضی از دستگاه های لیزر مجهز به خنک کننده پوست هستند. چرا که لیزر همراه با تولید گرما بر روی پوست خواهد شد که در این دستگاه ها با هوای خنک و سرد که بر روی پوست دمیده می شود از گرم شدن پوست جلوگیری می شود.

 

قیمت لیزر برای هر ناحیه چقدر است؟

یکی دیگر از نوشته های سایت :
خرید کیف زنانه و دخترانه

قیمت لیزر برای هر جلسه داده می شود و معمولا از بیست هزار تومان برای نواحی گوش یا خط ریش یا پشت لب شروع می شود و به 200 هزار تومان برای هر دو پا برای یک جلسه ختم می شود.

قیمت لیزر در ارومیه برای بانوان و آقایان کمی متفاوت بوده و قیمت لیزر آقایان کمی بالاتر از قیمت لیزر بانوان خواهد بود.

 

تعداد جلسات لیزر چقدر است؟

تعداد جلسات لیزر نیز بسته به نوع و جنس مو و پوست و رنگ آن از 5 جلسه تا 8 الی 9 جلسه می تواند متغیر باشد.

اگر موهای ضخیم و قوی داشته باشید، قطعا این موها پیازچه قدرتمندی هم دارند که برای خلاصی و از بین بردن کامل ریشه مو، چندین جلسه از لیزر استفاده کرد.

 

لیزر در دوران بارداری آره یا خیر؟

بسیاری معتقد هستند که لیزر در دوران بارداری خطرناک است. اما این یک اشتباه و باور غلط رایج بین مردم است. دستگاه لیزر به طوری طراحی و تنظیم شده است که نور و یا تشعشعات آن تا لایه زیرین پوست عملکرد دارد و از پوست عبور نخواهد کرد.

 

آیا لیزر درد دارد؟

همانطور که پیش تر در مورد دستگاه ها صحبت کردیم، بعضی از دستگاه های لیزر خنک کننده پوست ندارند و با تولید گرما ممکن است کمی احساس سوزش بر روی پوست ایجاد شود.

اما امروزه اکثر دستگاه های لیزر دارای خنک کنندگی پوست هستند و در مواردی که دستگاه فاقد این ویژگی باشد از کرم های خنک کنندگی پوست استفاده می شود.

در حالت کلی لیزر درد ندارد و درد ناشی از لیزر قابل تحمل و بسیار ناچیز است.

 

فاصله هر جلسه لیزر چقدر باید باشد؟

تعداد هر جلسه لیزر نیز بسته به جنس پوست، ضخامت و رنگ مو و نوع دستگاه استفاده شونده متغیر است. معمولا فاصله هر جلسه یک ماه می باشد که فرد مراجعه کننده در چندین جلسه با فاصله زمانی یک ماه برای مدتها از شر موهای زائد خود خلاص خواهد شد.