مراحل کاری برندگان قرعه کشی کارت سبز ۲۰۲۵

اردیبهشت ۴, ۱۴۰۳ 0 Comments

افراد بعد از برنده شدن در لاتاری باید مدارک و فرم‌های لازم را تهیه کرده و به سفارت آمریکا بروند. همه‌ساله بسیاری از افراد درسراسر دنیا با ثبت نام در این قرعه کشی، شانس خود را برای سفر به کشور آمریکا امتحان می‌کنند. آمریکا کشوری با تنوع بالای نژادی و ملیتی است. این کشور فرصت‌های شغلی و تحصیلی بسیاری را برای افراد فراهم کرده و به همین دلیل افراد از کشور‌های در حال توسعه، به این کشور همه‌ساله سفر می‌کنند. اما گاهی اوقات برنده لاتاری شدن، روند کاری خود را برای ادامه نمی‌دانند. ما در کارت سبز درخدمت شما هستیم که صفر تا صد مراحل بعد از برنده شدن در لاتاری را شرح دهیم. در ادامه مراحل کاری برندگان قرعه کشی کارت سبز ۲۰۲۵ را خدمت شما شرح خواهیم داد.

برنده لاتاری شدم، حال گام بعدی چیست؟

اگر اسم شما درمیان پذیرفته شدگان لاتاری است، باید بدانید که در ادامه مطلب چه گام‌هایی باید بردارید. مهم‌ترین گام‌هایی که بعد از اعلام شدن نامتان در قرعه کشی لاتاری باید بردارید، به شرح زیرند:

  • فرم‌ها و مدارک لازم را ترجمه و تهیه کنید: به دنبال برنده شدن در لاتاری باید از فرم‌ها و مدارکی که در این مسیر باید تهیه کنید، باخبر شوید. این فرم‌ها باید تهیه شوند و برای ارائه آماده شوند. یادتان باشد که این مرحله دارای اهمیت بسیاری است. به همین دلیل باید در این مسیر از یک کارشناس کاملا حرفه‌ای استفاده کنید.
  • کامل کردن فرمDS-260: شاید این شنیده باشید. که پر کردن سریع فرم به منزله در اولویت قرار گرفتن نام شما برای مصاحبه است. اما این را بدانید که این تصور کاملا نادرست است. چرا که نوبت مصاحبه شما در سفارت آمریکا براساس CASE NUMBER معلوم می‌شود. این شماره یک ساختار با ۱۴ کاراکتر است که وضعیت پرونده شما را مشخص می‌کند.
  • منتظر دعوت سفارت آمریکا باشید: مدارک و پرونده لاتاری‌های سال‌های قبل، در ماه سپتامبر بسته می‌شود. بنابراین اگر شما خبر برنده شدن خود را در می‌شنیدید، باید انتظار دعوت سفارت را از بعد سپتامبر بکشید. هنگام تکمیل فرم‌های مربوطه می‌توانید مشخص کنید که کدام سفارت آمریکا را برای مصاحبه مناسب می‌دانید.
  • نزد پرشک معتمد بروید: قبل از رسیدن به سفارت آمریکا، از چند روز قبل برای رفتن نزد پزشک معتمد باید برنامه ریزی کنید. این فرد در ایران وجود ندارد. بنابراین حتما با برنامه ریزی درست به استقبال این مرحله بروید.
  • در سفارت آمریکا مصاحبه شوید: درنهایت می‌بایست در سفارت آمریکا فرایند مصاحبه که گام نهایی است را پشت سربگذارید.