چگونه یک برند قوی بسازیم

بهمن ۲, ۱۴۰۱ 0 Comments

چگونه یک برند قوی بسازیم

بیشتر ما نگران تصویر عمومی خود هستیم، درست است؟ این خیلی مهم است که مردم چگونه ما را می بینند و در مورد ما فکر می کنند. همان احساسات را به جای یک شخص به یک برند صادر کنید. شهرت برند به این معناست! بله، به همین سادگی است – تصور عموم از یک نام تجاری، شهرت برند آن را تشکیل می دهد. و از آنجایی که امروزه اینترنت نقش مهمی در ادراک عمومی ایفا می کند، شهرت آنلاین یک نام تجاری اساساً باعث درک برند می شود.

علاقه مندان جهت اطلاع از یونیت ، یونیت دندان پزشکی ، رادیوگرافی و آر وی جی به صفحه مربوطه مراجعه فرمایید و کسانی که نیاز دارند درباره تجهیزات دندانپزشکی مطالعه داشته باشند از طریق بلاگ سایت دنتی شاین مراجعه کنند برای اشنایی با یونیت دندانپزشکی به صفحه https://dentyshine.com/یونیت-k24/ مراجعه کنید

اگر از زاویه کمی متفاوت به آن نگاه کنیم، مجموع همه ایده‌ها و احساساتی است که یک مشتری یا مشتری با یک نام تجاری مرتبط می‌کند، در حالی که در هر مرحله با آن تعامل دارد. این شامل همه چیز می شود، از نوع خدمات مشتری که هنگام خرید کالا یا خدمات دریافت می کنند تا خدمات پس از فروش که شرکت ارائه می دهد. مدیریت شهرت معمولاً از طریق رسانه‌های اجتماعی، ایمیل‌ها و چت‌های آنلاین انجام می‌شود.

(به یاد داشته باشید، شما نباید شهرت نام تجاری را فقط به مشتریان یا کاربران نهایی یک برند محدود کنید. این شامل نظرات همه سهامداران در مورد یک نام تجاری می شود. می تواند هرکسی از مشتری گرفته تا خرده فروش و ارسال کننده تا تولید کننده باشد.) به طور خلاصه، شهرت نام تجاری حیاتی‌ترین دارایی نامشهود برای هر سازمانی است که تلاش می‌کند آن را در بازار بی‌نظیر امروزی بزرگ کند.

اهمیت شهرت برند قوی برای کسب و کارهای امروزی چیست؟

اشتباه نیست اگر بگوییم هیچ چیز روی هر مرحله از قیف بازاریابی و فروش، مانند شهرت یک برند. خواه آگاهی، علاقه، ارزیابی، تعهد، فروش یا شهرت باشد، شهرت برند قوی تنها مکمل آن خواهد بود. تحقیقات اخیر نشان می دهد که حدود 94٪ از مصرف کنندگان می گویند که در صورت داشتن نظرات مثبت، احتمال مراجعه مکرر به یک کسب و کار افزایش می یابد. برعکس، 92 درصد می گویند که اگر بازبینی های منفی داشته باشد، شانس حمایت از آن ها کاهش می یابد. اکنون، بیایید به عوامل مختلفی که کار بر روی شهرت نام تجاری شما را مهم می‌کنند نگاه کنیم.

اعتماد بازار

تقویت شهرت نام تجاری، عامل اعتماد را به کسب و کار شما می بخشد و برند شما را به انتخابی مناسب تر برای مشتریان فعلی و بالقوه تبدیل می کند. این به آن‌ها کمک می‌کند تا به شما ایمان داشته باشند، با این باور که برند شما اینجاست تا پیشرفت کند و به هر وعده‌ای که می‌دهد عمل کند. به‌علاوه، این یک واقعیت است که مردم ترجیح می‌دهند کالاها و خدمات را از برندی بخرند که از شهرت خوبی برخوردار است، به‌خصوص اگر افراد حلقه اجتماعی آن‌ها از محصولات آن استفاده کنند.

فروش بالاتر

اگر معتقدید شهرت نام تجاری تنها سودهای نامشهود تجاری را به همراه دارد، نمی توانید از حقیقت دور باشید. این به شما بهبودهای ملموس را نیز می دهد، مهمتر از همه، به شکل حجم فروش بالاتر، که به معنای سود بیشتر است. همه اینها را نمی‌توان بدون فشار یک برند قوی به دست آورد، و به برند کمک می‌کند تا جایگاهی برای خود در میان رقابت‌های سخت ایجاد کند.

وفاداری مشتری

وقتی یک نام تجاری موفق به کسب سطح اعتماد بالاتر و شهرت مثبت می شود، مشتریان احتمال بیشتری دارد که وفادار بمانند. و به خرید محصولات و خدمات از آن ادامه خواهد داد و مشوق های مختلف رقبا مانند بسته های تخفیف و قیمت های پایین را رد می کند. وفاداری مشتری همچنین یک برند را به مزایای جانبی دیگری سوق می‌دهد، به‌عنوان مثال، پس از مدتی تقاضای قیمت برتر.

مزیت رقابتی

یک چیز مسلم است، سطح رقابت در بازار همیشه بالاتر و بالاتر می رود. و تقریباً غیرممکن است که یک کسب و کار بتواند بدون مزیت رقابتی از آن عبور کند. اینجاست که یک شهرت مثبت برند می تواند زندگی یک کسب و کار را آسان تر کند. داشتن برتری نسبت به رقبا به این معنی است که پتانسیل شما برای جذب مشتریان جدید به طور تصاعدی افزایش می یابد و به برند شما کمک می کند سهم بیشتری از بازار را به خود اختصاص دهد.

شفاهی

مشتریان خوشحال یکی از مهم‌ترین دارایی‌های یک برند باقی می‌مانند، به خصوص در این عصر دیجیتال. آن‌ها به‌عنوان سفیران برند عمل می‌کنند، و اگر خوشحال و راضی باشند، این کلمه را به اشتراک می‌گذارند و به صورت رایگان از برند دفاع می‌کنند. این نه تنها منجر به افزایش آگاهی از برند در بازار می شود، بلکه راه را برای کسب و کار برای بهبود فروش و حاشیه سود خود در طول زمان هموار می کند.

بهترین استراتژی‌ها برای مدیریت اعتبار آنلاین برند شما چیست؟

ما تمرکز خود را بر روی مواردی که ثابت شده موثرترین هستند حفظ خواهیم کرد، از این موارد شروع می کنیم:

جلوتر از منحنی ماندن

فعال بودن یکی از الزامات اصلی برای مدیران برند امروزی است. آنها باید جلوتر از رقبای خود و مخاطبان هدف فکر کنند. در حین برندسازی آنلاین، حاشیه خطا نسبتاً کم است و هرگونه لغزش می‌تواند منجر به اثر موجی در از بین بردن تصویر مثبت برند شود. بهترین راه برای کنار آمدن با چنین موقعیتی این است که به سرعت اشتباه را بپذیرید و به جای داشتن یک نگرش انتظار و دید، به اندازه کافی شاداب باشید تا مشکل را بلافاصله حل کنید.

در مورد محصولات تحویلی دقیق باشید

شبکه‌های اجتماعی نقش فوق‌العاده‌ای در آموزش مشتریان امروزی ایفا کرده و آنها را بسیار باهوش و در عین حال خواستار کرده است. رسانه‌ها و کانال‌های بی‌نهایتی را برای یافتن گزینه‌های جایگزین برای تقریباً همه چیز باز کرده است. به همین دلیل است که مارک‌ها باید در زمان تحویل و خدمات پس از فروش بسیار خاص باشند تا از کسب نام بد در بازار جلوگیری کنند. اکثر کارشناسان رویکرد “تحت وعده و تحویل بیش از حد” را برای جلوگیری از ناامید کردن مشتریان خود توصیه می کنند.

خود را به عنوان یک مرجع تثبیت کنید

اگر به پیشنهادات خود به عنوان یک تجارت ایمان کامل دارید، با دانستن اینکه بهترین در بازار هستید، بهتر است در مورد آن با صدای بلند و واضح صحبت کنید. این به شما کمک می کند تا توجه فوری مخاطبان هدف خود را جلب کنید، آگاهی از برند شما و پتانسیل شما برای افزایش فروش و درآمد را افزایش می دهد. بیایید به عنوان مثال در مورد کیفیت محصول صحبت کنیم. اگر معتقدید که کیفیت محصول شما چشم انداز فروش منحصر به فرد است، باید به مردم اطلاع دهید. این عامل را با قدرت، قدرت و اقتدار کامل به رخ بکشید. این به شما کمک می‌کند تا نام تجاری خود را در بازار به عنوان یک مرجع تثبیت کنید، و بازار هدف شما شروع به جستجوی بهترین‌ها و جدیدترین‌ها در مورد آن می‌کند.

سازگار و قاطع باشید

همانطور که می گویند، ثبات کلید است. اگر این کار را به درستی انجام دهید، شهرت برند شما فراتر از طول عمر برند شما خواهد بود. مردم حتی پس از تعطیلی کسب و کار شما با برند شما ارتباط مثبت برقرار می کنند.با این حال، این امر مستلزم سطح بعدی ثبات از کسب و کار شما است. شما باید مطمئن شوید که بهترین عملکرد خود را در همه جنبه های برندسازی کسب و کارتان، از کیفیت محصولات و خدمات گرفته تا سطح خدمات مشتری که ارائه می دهید، ارائه می کنید. اگر برای اولین بار چندین مایل از رقبای خود پیشی بگیرید و سپس از ارائه آن استانداردهای بالای خدمات عقب نشینی کنید، خوب کار نمی کند. اگر فکر می کنید که از رقبای خود به خوبی پیشی گرفته اید، آستین ها را بالا می زنید و خودتان به رقابت می پردازید.

به وعده های خود عمل کنید

اگر می‌خواهید از شهرت برند خود نهایت استفاده را ببرید، نمی‌توانید اهمیت عمل به وعده‌های خود را اغراق کنید. هیچ چیز بهتر از تعداد زیادی مشتری خوشحال و راضی به کسب و کار شما برند نمی دهد. و اجرای مداوم وعده‌هایتان کمترین کاری است که باید انجام دهید تا مشتریان خود را به سطحی جذب کنید که به سفیران نام تجاری غیر رسمی شما تبدیل شوند.

بازخورد ارزش

بهتر است که افکار خود را به این شکل تنظیم کنید.

برای چه کسانی محصولات/خدمات خود را تولید می کنید؟ مشتریان/مشتریان شما، البته!

اگر برای آنها خوب کار نکرد چه؟

محصول/خدمات خود را مطابق با نیازها و میل مشتریان خود دوباره انجام دهید. در غیر این صورت، کسب و کار شما چیزی جز نامی بد در بازار برای شما نخواهد داشت.

شما باید اهمیت گوش دادن به مشتریان خود، جمع آوری نظرات مشتریان در مورد آنچه برای آنها مفید نیست و دوست دارند در چه زمینه هایی بهبود یابد را درک کنید.

بیاموزید که شکایات، تمجیدها، مشکلات، نکات، یا هر بازخوردی که مشتریان در مورد محصول یا خدمات شما به شما می دهند، بپذیرید و به آنها احترام بگذارید.

اگر این کار را شروع کنید، اعتبار برند خود را به میزان قابل توجهی ارتقا خواهید داد.

چگونه بازاریابی تاثیرگذار می تواند به شما در افزایش دسترسی به برندتان کمک کند.

اینفلوئنسر مارکتینگ مفهوم برندسازی کسب و کار شما از طریق افراد با نفوذ و رهبران نظر در صنعت به جای درگیر کردن مستقیم کسب و کار شما در انجام این کار است. آنها همچنین به‌طور غیرمستقیم علامت‌گذاری می‌کنند و به جای حمایت شفاهی از آن، نمونه‌ای عملی می‌سازند.

تحقیق نشان می‌دهد که 94٪ از بازاریابان با استفاده از اینفلوئنسر مارکتینگ، آن را بسیار مؤثر می‌دانند و به طور بالقوه ROI را 11 درصد بیشتر از بازاریابی معمولی افزایش می‌دهند. برندهایی که به بازاریابی اینفلوئنسر افراط می‌کنند، خود را با شخصیت‌های تأثیرگذار همراه می‌کنند که با پیام‌شان طنین‌انداز می‌شوند و آن را در بازار هدف خود به‌گونه‌ای هدایت می‌کنند که تعداد زیادی از مردم به آن وابستگی پیدا می‌کنند.

کمپین‌های اینفلوئنسر به برندها کمک می‌کند تا به جامعه موجود متشکل از دنبال‌کنندگان اختصاصی اینفلوئنسر شان نفوذ کنند و آنها را وادار می‌کند به سمت برندی که استفاده می‌کنند متمایل شوند. بسیاری از ما مشاهده کرده‌ایم که یوتیوب‌برها، Tiktokers، و وبلاگ‌نویس‌های مشهور چگونه برندهای مختلف را برای دنبال‌کنندگان خود تبلیغ می‌کنند. نفوذ فزاینده تعداد پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی که به‌سرعت در حال رشد هستند، به تأثیرگذاران کمک می‌کند تا دنبال‌کنندگان خوبی به‌دست آورند و تأثیر قابل‌توجهی بر جوامعی که آنها را دنبال می‌کنند، داشته باشند. آنها برای پیروان خود مانند عضوی از خانواده هستند که برای عقاید آنها ارزش قائل هستند و سعی می کنند در کاری که انجام می دهند و چگونه آن را انجام می دهند از آنها تقلید کنند.

نتیجه گیری

با تندتر شدن رقابت هر روز که می‌گذرد، کسب اعتماد و کسب‌وکار بازار هدف شما برای اکثر شرکت‌ها به یک کار چالش برانگیز تبدیل می‌شود. این امر نام تجاری را حتی ضروری تر می کند. تجربه مشتری عالی را اولویت اصلی خود قرار دهید، همچنین بر حفظ مشتری و کارمند و بازخورد مشتری تمرکز کنید تا خود را به عنوان یک برند مشتری محور معرفی کنید. اگرچه ممکن است مدتی طول بکشد، اما مطمئناً به شما در درازمدت به جلب توجه و احترام بازار هدفتان کمک خواهد کرد. پس از رسیدن به آن، شاهد افزایش فروش و سود خواهید بود.

یکی دیگر از نوشته های سایت :
معرفی 5 وبسایت برتر و قابل اطمینان در حوزه پزشکی و دندانپزشکی