دکسیبل پیانو ایتالیایی

آذر ۱۰, ۱۴۰۰ 0 Comments

دکسیبل پیانو ایتالیایی

یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد جامعه ایتالیایی Dexibel! پیانو H7 Life. پیانو هوم ویوو دارای صداهای منحصربفرد، زیبا و بی نظیری است. سال‌هاست که شاهد تولید پیانوهای دیجیتال و کپی‌هایی از شرکت‌ها بوده‌ایم، اما Dexibel با یک طرح اولیه و یک پیانوی معنوی شناخته شده و منحصربه‌فرد، ایده جدیدی را ارائه کرده است. X3 دارای فناوری پخش صدا و تصویر است، اما با طراحی جدید که مکمل سبک زندگی مدرن است، هدف مشهور ایتالیایی را حفظ کرده است.

تکنولوژی منحصر به فرد DEXIBELL یا True 2 Life (یا T2L) که توسط پیانو DEXIBELL VIVO استفاده می شود، بخشی از یک انقلاب جدید در آلات موسیقی است.

Dexibel انواع تجهیزات صوتی و موسیقی را ارائه می دهد. دکسیبل قدرت نوآوری دارد و پاسخی است به مایل به بهبود دانش فناوری، استعداد و تجربه. این شرکت در طراحی با ایتالیایی ها تخصص دارد. این گروه؛ پس از 25 سال نوآوری و موفقیت در سطح بالا در جهان؛ او شرکتی ساخت که با شعار موسیقی جهانی کار می کند و خلق می کند

DEXIBELL در حال حاضر پیانو دکسیبل از 16 بیت، 44.1 هرتز کار می کند. برای این منظور از منابع زیادی استفاده می کند. حالت Flake و سوئیچ های 16 بیتی دیجیتال به آنالوگ DAC. آرا را در سطح 65,356 نشان می دهد در حالی که 24 واحد ممکن است بالاتر از 16,777,216 را نشان دهد. این حدود 256 برابر است.فناوری جدید 24 بیتی، همراه با 48 هرتز، صدا را بهبود بخشیده است و چندین برابر بیشتر از پیانوهای دیگر مورد نیاز است.

محصولات دسیبل به ویژه پیانوهای دیجیتال با صدای گرم و تمیز خود همواره هنرمندان را سرگرم کرده است که هر ساله باعث افزایش فروش شده است. پیانو دیجیتال قابل حمل Dexable Vivo P7 یکی از بهترین محصولات برای هنرمندان حرفه ای است. باز هم این محصول به دلیل وزن سبکی که دارد برای نوازندگانی که همیشه در حال رفت و آمد هستند قابل استفاده و مناسب می باشد.

پیانوی دیجیتال Dexable Vivo P7 مانند یک پیانوی تمام عیار خانگی دارای 88 کلید و سه برابر وزن است. این محصول دارای 72 کشیش با 7 رای به اضافه 7 رای درخواستی کارفرما می باشد. از دیگر موارد ذکر شده می توان به 320 قطعه پلی فونیک، جلوه های جانبی، توالی، 2 پدال و 2 ورودی اختصاصی، 2 عدد دفترچه تلفن و خروجی USB برای خروجی هاست و midi و قابل حمل اشاره کرد. .

یکی دیگر از نوشته های سایت :
محصولات دندانپزشکی

تنها محصول ایتالیا لیبلی است که قابلیت ویرایش و افزودن صدا را دارد و یک چیز برای تغییر دارد. دارای کارت صدای بلوتوث و استودیو از 0 تا 100. مورد استفاده توسط پیانو دیجیتال DEXIBELL VIVO، بخشی از یک انقلاب جدید در صنعت موسیقی است که این برند ایتالیایی دارای فناوری پیشرفته، منوهای مدرن و گزینه هایی مانند بسیاری از لباس ها یا کروم و کروم مقیاس پیانوی دیجیتال یکی دیگر از شرکت های ایتالیایی منحصر به فرد Dexibel Structures است! پیانو H3 Life. پیانو هوم ویوو دارای صداهای منحصربفرد، زیبا و بی نظیری است. سال‌هاست که شاهد تولید پیانوهای دیجیتال و کپی‌هایی از شرکت‌ها بوده‌ایم، اما Dexibel با یک طرح اولیه و یک پیانوی معنوی شناخته شده و منحصربه‌فرد، ایده جدیدی را ارائه کرده است. X3 دارای صدا و فناوری به عنوان پخش زنده است، اما با طراحی جدید و به روز، محبوبیت ایتالیایی خود را نیز حفظ کرده است. فناوری منحصر به فرد DEXIBELL “Real Life 2” (یا “T2L”) نام دارد. ، از پیانو دیجیتال DEXIBELL VIVO استفاده کنید،

پیانو دیجیتال ساخت ایتالیا است

دارای تجهیزات صوتی ایرانی و پلیفونی 320

پیانو Dexibell ایتالیایی

صفحه کلید ساحل عاج و آکوستیک

قفل های احتمالی روی در

pianopars.ir

پیانو دیجیتال H 3 – C دسی بل ایتالیا آشپزی ایران

پیانو دیجیتال ساخت ایتالیا است

دارای تجهیزات صوتی ایرانی و پلیفونی 320

صفحه کلید ساحل عاج و آکوستیک

قفل های احتمالی روی در

تجهیزات مدرن و به روز احتمالاً یک پیانوی هوشمند است

سیاه و سفید را انتخاب کنید

وثیقه 36 ماهه

Dexibell H3 H7 P7

صدای پیانو بسیار تمیز و گرم است