راهنمای خرید اتو پرس

آذر ۱۲, ۱۴۰۰ 0 Comments

اتو پرس وسیله‌ای است که برای اتو کردن در حجم بالا مورد استفاده قرار می گیرد. اتو پرس از چین و چروک شدن لباس ها جلوگیری کرده و مانند یک خشکشویی عمل می کند.

اتو پرس برای اتوکشی سرعت کار را بالا می برد و مانند اتوهای معمولی زمانبر و خسته کننده نیست. اتو پرس برای لباس های ضخیم و دارای چین و چروک کاربرد بسیار خوبی داشته و بسیار قدرتمندتر از اتوهای معمولی کار می کند. راهنمای خرید اتو پرس با کیفیت باید با نقد و بررسی درست انجام گیرد تا از بهترین مزایای آنها باخبر شوید.

معایب اتو پرس چیست؟

اتو پرس از قیمت بالاتری نسبت به اتوهای معمولی برخوردار است و همچنین وزن و حجم آن بیشتر و بزرگتر است.

اتو پرس چه ویژگی هایی دارد؟

 

اتو پرس ها دارای نمایشگرهای دیجیتالی هستند که این امکان را به شما می دهد که بر اساس نوع پارچه قدرت آن را مشخص نمایید و از سوختگی آنها جلوگیری می کند و این امر باعث اتویی با کیفیت و عالی می شود.

بهترین برندهای اتو پرس کدام است؟

از بهترین مارک های اتو پرس می توان به ژانومه و بایترون اشاره کرد.

نکات مهم در زمان انتخاب یک اتو پرس خوب

توان اتو پرس

معمولاً توان دستگاه های برقی با وات مشخص می شود و هرچقدر این توان بالاتر باشد، دستگاه از قدرت بالاتری برخوردار است. بنابراین برای انتخاب بهترین اتو پرس به توان دستگاه توجه داشته باشید.

ظرفیت مخزن اتو پرس

هرچقدر مخزن اتو پرس ظرفیت بیشتری داشته باشد می تواند لباس ها و وسایل بیشتری را اتو کند.

قابلیت تنظیم بخار

یکی از مزیت های جالب دستگاه اتو پرس قابلیت تنظیم دما و بخار است. هر چقدر پارچه ضخیم و دارای حجم بزرگتری باشد، طبیعتاً به گرما و بخار بیشتری نیاز دارد. بنابراین شما می توانید براساس نوع پارچه و انتظاری که از آن دارید دما و بخار را تنظیم نمایید.

وزن

اتو پرس ها نسبت به اتوی معمولی بزرگتر و وزن بیشتری دارند. بنابراین در منزل یا جایی که هستید به فکر جایی برای آن باشید. به طور معمول وزن اتو پرس بین 12 تا 14 کیلوگرم است.

برخی از بهترین مدل های اتو پرس

اتو پرس ژانومه مدل 3000

این اتو پرس دارای نمایشگر دیجیتالی بوده و قدرت پرس آن 50 کیلوگرم است. می توان عنوان داشت که مخزن آن 300 میلی لیتر بوده و طول صفحه آن 26 اینچ است. جنس کفه این اتو پرس از فلز است و به طول کلی بعد از گذشت 3 دقیقه بخار آن آماده می شود. این اتو پرس دارای پایه تلسکوپی است. از دیگر ویژگی های این اتو پرس می توان به قدرت و توان 1600 واتی اشاره نمود. طول کابل در این اتو پرس 1.8 متر است.

یکی دیگر از نوشته های سایت :
کار حین تحصیل در انگلیس چقدر می تواند به شما کمک کند؟

از دیگر مزیت های اتو پرس می توان به برخورداری از اسپری آب، بخاردهی عمودی و سیستم ضد چکه اشاره کرد.

اتو پرسی بایترون مدل BSI-103

این اتو پرس دارای پایه تلسکوپی بوده و از آبپاش برخوردار است. این اتو پرس دارای روکش پارچه ای ضد آب و نسوز است و از بالشتک ابری بهره می برد. توان این دستگاه اتو پرس 1350 وات بوده و طول کابل آن به 2 متر می رسد. جنس کفه این اتو پرس از فلز تشکیل شده و بخاردهی لحظه ای آن 2000 گرم در دقیقه است. ظرفیت مخزن آب  150 میلی لیتر بوده و دارای سیستم ضد رسوب است. بخاردهی پیوسته این اتو پرس 1000 گرم بر دقیقه است. این اتو پرس از قابلیت سیستم خاموشی اتوماتیک بهره می برد.

اتو پرسی ژانومه مدل NX300 بخار از کف

به طور کلی ژانومه از بهترین برندهای سازنده اتو پرس در جهان است و 100 نوع اتو پرس را به بازار معرفی کرده است. این شرکت 55 سال سابقه داشته و جایگاه ویژه ای در بین مدل های اتو پرس دارد.

این اتو پرس دارای سیستم ضد رسوب است. بخاردهی عمودی و لحظه ای این محصول 120 گرم بر دقیقه است. طول کابل این اتو پرس دارای 1.8 متر بوده و توان محصول به 2200 وات می رسد. این مدل اتو پرس از کارتریج ضد رسوب بهره برده و پایه تلسکوپی دارد. از مزایای دیگر این اتو پرس برخورداری از چراغ صفحه و نمایشگر دیجیتال است. بخار آن بعد از 2 دقیقه آماده شده و برای اتوکشی خشک نیز عملکرد خوبی از خود نشان می دهد. فیلتر ضد رسوب داشته و تقویت کننده بخار است. جنس کفه آن از فلز بوده و از قابلیت خاموشی اتوماتیک نیز بهره می برد.

منبع: بیگ مارکت وب